1. כללי
1.1
קניית נורות לדים באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הזמנת נורות לדים ,רגילה ואו קבוצתית מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
1.2
"לקוח" (הקונה, המזמין) – כל משתמש שברשותו דוא"ל ברשת האינטרנט וכרטיס אשראי תקין של אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין רשאי לבצע פעולה של הזמנת מוצרים..
1.3
למען הסר ספק, המוצרים המוצעים למכירה באתר, נמכרים על ידי " לדקור טכנולוגיות בע"מ ". יבואנית לכל נורות הלדים והאחריות הבלעדית לאספקת נורות וכיוצ"ב, גביית הכספים, מתן אחריות וכדומה,מוטלת על האתר באופן בלעדי. יש לראות בישראל אי שופ כמי שמוכרת את הנורות וכמי שחבה באחריות כלשהי בגין מכירתם.
1.4
לדקור טכנולוגיות בע"מ אחראית לגבי תקינות המערכת התפעולית גביית הכספים ותקינות של נורות הלד .
2. הזמנת פתרונות לד
2.1
ליד כל מוצר מופיע תיאור קצר ותמציתי שלו. בהמשך מופיע פירוט תכונותיו. הנתונים הנמסרים הנם באחריותו הבלעדית של המוכר, כולל מחירו של המוצר, המועדים בהם המוצר ניתן לרכישה בשיטת המכירה הרגילה, תנאי התשלום והמשלוח.
2.2
על מנת להזמין מוצר במכירה רגילה, יש להירשם כלקוח במערכת ולמסור את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, כתובת דואר אלקטרונית, כתובת וטלפון. פרטים אלה ישמרו במערכת. בפעם הבאה שתיכנס ללדקור טכנולוגיות בע"מ לא תצטרך להקליד את כל פרטיך שנית, אלא רק את כתובת הדוא"ל שסיפקת והסיסמא שבחרת.
2.3
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית עפ"י חוק. לדקור טכנולוגיות בע"מ תהיה רשאית לנקוט בצעדים משפטיים כנגד מגישי פרטים כוזבים.
2.4
לדקור טכנולוגיות בע"מ לא תשא בכל אחריות להעברת אישור הזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח. מסיבות שונות יכול הדואר לא להגיע ללקוח – תיבה מלאה, רישום כתובת אימייל שגויה, זיהוי שגוי של אישור ההזמנה כ"דואר זבל" עי"י מחשב הלקוח או ספק הדוא"ל שלו, וכיוי"ב. בכל מקרה, יופיעו פרטי ההזמנה בתוך ה"חשבון שלי".
3. רישום והזמנה
ראשית יש להירשם כלקוח במערכת. תהליך הרישום הנו חד פעמי והנו אחיד לכל.
3.1
לאחר הרישום תקבל הודעה לדוא"ל שלך המאשרת את רישומך למערכת.
3.2
במידה ושכחת את סיסמתך, תוכל להשתמש ב"שחזור סיסמא" ? ישלח לדוא"ל שלך קישור. לחיצה עליו תאפשר לך לקבוע סיסמא חדשה.
3.3
לאחר שבוצעה ההזמנה של מכירה רגילה, יקבל הלקוח אישור הזמנה לדוא"ל שסיפק בזמן הרישום למערכת. אישור זה מעיד כי ההזמנה נתקבלה ונקלטה במערכת. כמו כן יוכל הלקוח לראות את פרטי ההזמנה גם דרך "חשבון הלקוח".
4. הזמנה משובשת
4.1
כדי שנוכל לספק את המוצר שהוזמן, צריכה ההצעה להתקבל ולהיקלט במחשבי לדקור טכנולוגיות בע"מ באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים לביצוע העיסקה.
4.2
במידה וחל שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר, מחירם או בכל פרט אחר המשנה את פרטי המכירה באופן משמעותי, תהיה לדקור טכנולוגיות בע"מ רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין הצעתך שבוטלה.
4.3
לאחר ביצוע ההזמנה יקבל הלקוח העתק מההזמנה לדוא"ל שסיפק. אם לא קיבל הלקוח אישור המכיל את פרטי ההזמנה, רצוי להתחבר דרך חשבון הלקוח, ולבדוק האם חלה טעות ברישום כתובת הדואר, והאם נמצא שם עותק מההזמנה . (בנוסף ראה סעיף 2.6 )
5. אמצעי התשלום
5.1
באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.
6 פרטיות
6.1
הפרטים האישיים שמסר וימסור הלקוח בעת ביצוע הזמנותיו, כמו גם פרטי הרכישות שיבצע בעתיד, יישמרו במאגר המידע של לדקור טכנולוגיות בע"מ, שמטעמה לא תעביר את פרטי הלקוח לאף גורם אחר.
6.2
ישראל אי שופ מקדישה משאבים רבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לאתרי המכירות ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים הן על ידי חברה סליקה חיצונית עם ניסיון רב ורמת אבטחה גבוע.
7. אספקת המוצרים
7.1
לדקור טכנולוגיות בע"מ מוכרת ומספקת את הסחורה המוצגת באתר ובחנות. לברור פרטים אודות המוצר מעבר למה שכתוב באתר יש ואפשר לפנות ישירות לאתר או לחנות. זמן האספקה משתנה ממוצר למוצר אך ככלל, האספקה מתבצעת תוך 3 ימים בקירוב. אולם קורים מקרים בהם נגרמת חריגה מעבר לימים אלו בגין שביתת רכבות, שביתת נמלים, שביתת מכס, שביתת מובילים וכל עיכוב שלא קשור ללדקור טכנולוגיות בע"מ.
7.2
משלוח המוצר יבוצע ע"י דואר ישראל. בהתאם למדיניות האתר.כמו כן ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום טלפוני.
7.3
זמן אספקת המוצרים בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של כל מוצר.
8. הובלה
הובלת המוצרים ע"י חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ ובאחריותה ע"פ המחיר הנקוב לכל פריט בדף הקניה.
8.1
החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר הלקוח,בתוספת דמי טיפול והוצאות המשלוח, כמפורט בסמוך לכל פריט בחנות ו/או בעמוד המכירה של המוצר.
9. ביטול רכישה והחזרת מוצרים
המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר למוצר חלופי באותו סכום, או לקבל זיכוי כספי כל זאת במידה וההודעה נמסרה בתוך שעה מרגע השלמת ההזמנה, ולפני שהמוצר נשלח.
את הודעת הביטול יש למסור בטלפון בלבד למספר: 073-7414377 . בנסיבות אלו יהיה המשתמש זכאי להחזרת תשלום במלואו.
ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
סייגים לזכות הביטול:
לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן ע"פ דרישה, מידות או כל פרמטר מותאם לדרישת הלקוח ו/או שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
אין החזרת מוצר שלא באריזתו המקורית. אין החזרה למוצר שנפגע, נשרט, זוהם, נצבע וכדו' . הזמנה שהוגדרה כהזמנה מיוחדת בחזית ההזמנה אינה ניתנת לביטול שום אפשרות מכל סיבה שקיימת וגם אם חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ חורגת מהימים המצוינים בהזמנה.
הזמנה מיוחדת הינה הזמנה ש:
- זמן האספקה שלה עד 90 ימי עסקים (גם אם מצויין אחרת בדף החזית)
- המוצר הותאם עבור הלקוח – אורך, משתני חומר וצורה, בנוי לאפליקציה/יישום בהתאמה אישית
- הוזמנה ביבוא אישי
החזר כספי יבוצע לאחר השבת המוצר באמצעות דואר ישראל או עצמאית למחסני חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ, רח' המלאכה 18, רעננה. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו). ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי הלקוח כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר למחסני חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ, רח' המלאכה 18, רעננה.
החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר.
החלפת הפריט במוצר אחר כרוכה בדמי משלוח נוספים בהתאם לאופן השילוח הנבחר על ידי המשתמש.
בהזמנה מיוחדת (צבע שונה או מידה מיוחדת וכדו') ייתכנו עיכובים באספקה מעבר לזמן המקובל.
ביטול עסקה על ידי חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ:
9.1
חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ רשאית לבטל עסקה במקרה וחלה טעות ברורה במחיר המוצר או בתיאורו.
9.2
האתר / החברה מקיימת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע ההזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, יודיע על כך האתר לצרכן תוך יום עסקים ויאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.
9.3
במקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון.
9.4
במקרה שהמשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או מסר פרטים שגויים
9.5
במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין.
9.6
בוטלה מכירה כאמור חברת לדקור טכנולוגיות בע"מ לא תהיה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר. ביטול הזמנה לאחר הזמן המקובל ייגבו 20% מערך ההזמנה.
10. אחריות
10.1
יבואנית ומוכרת את מוצרי התאורה, נושאת בכל אחריות לטיב המוצר, לתכונותיו, לשמות היצרנים ו/או לכל מצג שנעשה באתר המכירות בכל הנוגע לפרטים האמורים. האחריות המלאה והבלעדית בכל הנוגע למוצרים ו/או השירותים חלה על החברה. כל המוצרים באתר המכירות מוצגים בתום לב ובאחריות החברה, ואין בהצגתם באתר משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד לדקור טכנולוגיות בע"מ אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב.
10.2
בכל מקרה לא תחול על לדקור טכנולוגיות בע"מ ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי אתר המכירות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש באתר המכירות, באספקה או באי אספקה של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות אתר המכירות, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר המכירות.
10.3
השירות באתר המכירות ובחנות ניתן לשימוש כמו שהוא. לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי לדקור טכנולוגיות בע"מ ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכי הלקוח ולדרישותיו..
10.4
תיקונים החלפות מוצר וכדו' מבוצעים במחסני החברה. הובלת המוצר תעשה ע"י הלקוח ועל חשבונו בלבד.
10.5
במידה ולקוח ביצע רכישה טלפונית או דרך אתר האינטרנט או בחנות והחליט לאסוף את המוצר שרכש באופן עצמאי…???
10.6
לדקור טכנולוגיות בע"מ מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונם של הלקוחות והמוכרים, ולאבטח את אתרי המכירות ואת רמת השירות בהם, יחד עם זאת, לדקור טכנולוגיות בע"מ אינה מתחייבת שהשירות באתר המכירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשביה, נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל לדקור טכנולוגיות בע"מ, ספקיה , מי ממוכריה ו/או מי מטעמה..
11. דין ושיפוט
הדין החל על הצעותיך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוזות תל אביב והשרון בלבד.